domingo, 25 de abril de 2010

Icona Moss


En algun lloc vaig llegir fa uns dies que la Kate Moss (algú pot no saber qui és la Kate Moss?, no cal aclarir-ho, doncs). Doncs deia que en algun lloc vaig llegir que la Kate Moss representava avui la 'identitat líquida'. Em vaig quedar sòlida (vull dir de pedra). Suposo que qui ho va escriure es referia a la postmodernitat, l'etapa aquesta que ens ha tocat viure i, per analogia, a la Moss també. Però potser la Moss no la visqui igual que tu i que jo, o potser els mil i un 'morritos' són només això: 'morritos'. Però és que la Kate és rossa, està prima i té sex-appeal, i no tothom té aquesta bona o mala sort. En fi: sigui o no sigui la model Kate Moss una representació del postmodernisme 'líquid', suposadament individualista i suposadament efímer, la Kate és una icona dels nostres temps (la màxima icona, segons sentencia el sociòleg Christian Salmon al seu llibre 'Kate Moss Machine'). Què en dirien la Garbo, la Monroe o la Hepburn (Audrey)?


by Carmen


Publicat a http://eldema.cat/

1 comentario:

andrea dijo...

"Tanto flash para tan poca cosa"

eso lo diría Monroe, pero también cabe decir que lo haría desde la envidia más absoluta por querer estar igual de delgada.

yo no sé qué pasa con lo de delgada y gorda. Que manía santa. Y si es un horror a la hora de moverse en la cama? y si es de las que si no le traen la leche de soja se rebota para el resto del día? y si la pobre es una desgraciada?
Qué vida absurda es esta? A mí, que baje dios y me lo explique.

carmen, tengo ganas de verte, a ti y a gaggi, tenemos que arreglar el mundo un poco, creo yo.


besos.